Infinity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liyen's boswandeling

2 plaatsers

Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Liyen's boswandeling

Bericht  Liyen za jul 03, 2010 7:22 am

Liyen

Verveeld liep ze met hangende schouders door het grote bos. Ze wist écht niet wat ze moest doen, dus ging ze maar een ommetje maken. Een paar vogels floten vrolijk en wat konijnen huppelden door het bos. Toch voelde ze zich niet fijn en al helemaal niet thuis. Ze is hier vlakbij gaan wonen sinds de dood van haar overgroot moeder.
Liyen
Liyen
Mens

Aantal berichten : 15
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 27
Status : Opgelucht

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liza za jul 03, 2010 8:18 am

Met snelle zachte passen loopt ze rond en plukt wat bloemen. Dan ziet ze een meisje en loopt er zacht naar toe 'Hee'
Liza
Liza
Mens

Aantal berichten : 20
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 30
Status : Kwaad op de familie van Liyen

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liyen za jul 03, 2010 9:40 am

Liyen

Na een tijdje hoorde ze een meisje naar haar roepen en ze keek om. 'Ehm hee,' antwoordde ze verlegen terug. De lucht betrok wat en een paar druppels water vielen met een spat neer op de bladeren van de enorme bomen. Af en toe viel er een ertussendoor op het bospad. Liyen kende het meisje niet, maar toch leek het wel alsof ze haar vaker gezien had.
Liyen
Liyen
Mens

Aantal berichten : 15
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 27
Status : Opgelucht

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liza za jul 03, 2010 9:42 am

'Kan het zijn dat ik jou vaker heb gezien?' Vraagt ze nieuwschierig en loopt op het meisje af 'Liza, hoe heet jij?' Haar blik dwaalt af en ze kijkt naar een eekhoorntje dat boven aan een boomtop zit.
Liza
Liza
Mens

Aantal berichten : 20
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 30
Status : Kwaad op de familie van Liyen

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liyen za jul 03, 2010 10:03 am

Het meisje kwam al snel dichterbij en ze zag er beeldschoon uit, veel mooier dan Liyen. 'Dat zou kunnen, maar ik weet niet precies wanneer? Ik ben trouwens Liyen.' beantwoordde Liyen beleeft terug. Dat heeft ze geleerd van haar grootmoeder, die heeft haar opgevoed.
Liyen
Liyen
Mens

Aantal berichten : 15
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 27
Status : Opgelucht

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liza za jul 03, 2010 10:10 am

'Misschien op de kermis ofzow?' vraagt ze lachend 'Woon je hier al lang?' Uit haar ooghoeken ziet ze een eekhoorntje op het pad hupsen en ze lacht even in zichzelf. Haar ogen zijn een beetje goudkleurig, ze verteld iedereen dat het kleurlenzen zijn, maar zelf weet ze wel beter. Alice kent haar geheim nu gelukkig ook.
Liza
Liza
Mens

Aantal berichten : 20
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 30
Status : Kwaad op de familie van Liyen

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liyen za jul 03, 2010 10:26 am

'Kermis? Ik denk het niet. Ik ben nog nooit op een kermis geweest! Bij mijn grootmoeder op het platteland ben ik opgegroeid, maar vorig jaar verdween ze opeens. Sindsdien ben ik hier gaan wonen.' Antwoordde ze. Het meisje dat tegen over haar stond had een hele aparte oogkleur en iets viel haar op, het was dezelfde kleur als die van haar grootmoeder! 'Jouw ogen...' stotterde ze en keek het meisje aan.
Liyen
Liyen
Mens

Aantal berichten : 15
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 27
Status : Opgelucht

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liza za jul 03, 2010 10:28 am

'Verdwenen hm?' Ze had wel zo'n vermoeden hoe dat zou komen maar zei niks 'Mijn ogen ehmm tsja ehm kleurlenzen?' Ze kon zo merken dat Liza loog maar ze hoopte dat ze daar niet op in ging.

(is de grootmoeder vampje? =D Liza is namelijk vampje maar moet nog vampje worden zal ik maar zeggen, ze ziet er al een beetje voor de helft zo uit als een vampje want haar ouders broers en zussen zijn vampjes =D)
Liza
Liza
Mens

Aantal berichten : 20
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 30
Status : Kwaad op de familie van Liyen

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liyen za jul 03, 2010 10:36 am

Wantrouwend kijkt ze het meisje aan. 'Nee, volgensmij verberg je wat...' Een paar rillingen gleden over haar rug en dacht gelijk weer aan haar ouders, die ook zomaar verdwenen. Ze zette een paar stapjes terug en werd bang. 'Volgensmij verberg je iets heel gevaarlijks.' zei ze bang.

( Ja, maar Liyen zelf weet het niet omdat ze zo afgelegen woonde. )
Liyen
Liyen
Mens

Aantal berichten : 15
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 27
Status : Opgelucht

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liza za jul 03, 2010 10:38 am

'Haha, ik verbergen?' Je zag dat ze iéts scherpere tanden had dan een normaal mens 'Ja dat klopt, maar jou grootmoeder verbergt ook iets! geloof mij maar. En ik weet dondersgoed waar zíj is! Was het zonnig waar jij woont?' Het laatste vraagt ze vriendelijk.

(Liza weet offcourse waar dr grootmoeder is xD Want als het ergens te zonnig is gaan ze meestal naar een vampjes plek en Liza weet waar dat is...)
Liza
Liza
Mens

Aantal berichten : 20
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 30
Status : Kwaad op de familie van Liyen

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liyen za jul 03, 2010 10:47 am

'Ze heeft anders altijd heel goed voor me gezorgt hoor!' zei ze een beetje gekwetst. Ze praatte liever niet over haar verleden, maar omdat dit meisje zoveel met haar oma gemeen had ging ze toch verder met het gesprek. 'Ik heb mijn ouders nooit gekend en mijn grootmoeder heeft me opgevoed. Verder heb ik geen familie.' zei ze er nog bevestigend achteraan. 'Zonnig? Nou nee, het was vaak regen achtig, maar ze zei wel vaak dat als ik oud genoeg was voor mezelf moest gaan zorgen, omdat het haar veel kracht kostte om mij op te voeden. Dat kan ik overigens wel begrijpen, het is natuurlijk ene hele taak om zo'n klein meisje op te voeden.'
Liyen
Liyen
Mens

Aantal berichten : 15
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 27
Status : Opgelucht

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liza za jul 03, 2010 10:52 am

'Ja goed voor je gezorgt, dat zal wel! Dat geloof ik wel, Denk is na meis! Hoe kan zij zulke ogen hebben als mij? Hoe kan ze andere ogen hebben dan andere mensen? Raad eens?!' 'Klein meisje? Voor haar was het maar al te makelijk! Meid denk na oke? Ja snap je het nou nog niet? Oud genoeg tss, je oma word toch niet ouder! Is het je niet opgevallen dat ze nog mooi was met een wittige huid en prachtige ogen? Nou?! Je snapt het écht niet he? Je hebt barstens vol familie! je weet niet hoeveel meid! Je ouders zijn niet weg en dood óók zeker niet!'
Liza
Liza
Mens

Aantal berichten : 20
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 30
Status : Kwaad op de familie van Liyen

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liyen za jul 03, 2010 10:57 am

Geschokt kijkt Liyen naar het meisje dat zo tegen haar uitviel. 'Wat bedoel je? Waar heb je het over? Mij is nooit iets verteld over familie!' Me bange ogen kijkt ze naar het meisje voor haar dat Liza heet. 'Waarom word ik wel ouder? Waarom heb ik niet zulke ogen dan? ' vraagt ze er nog achteraan.
Liyen
Liyen
Mens

Aantal berichten : 15
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 27
Status : Opgelucht

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liza za jul 03, 2010 10:59 am

'Meid, kijk naar mij, ik wás ook niet zo als ik nu was, ik word hét nog. Ik ik kan het niet uitleggen. Ik weet nu wáár ik je van ken! Ik weet het! Mijn ouders zijn ook weg meid! Ik zal je wat vragen en een legende vertellen. De koude bloedzuigers en de o zo hete beschermers, weet je het al? Koud en wit, warm en harig. Ja? Wat denk je dat jij word en ik al bijna ben? Vertel me dat eens' zegt ze vriendelijk 'heb ik je nou genoeg tips gegeven of nog niet? Meid ik weet alles over jou familie, en jij ook over mijne als je na denkt'
Liza
Liza
Mens

Aantal berichten : 20
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 30
Status : Kwaad op de familie van Liyen

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liyen za jul 03, 2010 12:10 pm

Liza schreef:'Meid, kijk naar mij, ik wás ook niet zo als ik nu was, ik word hét nog. Ik ik kan het niet uitleggen. Ik weet nu wáár ik je van ken! Ik weet het! Mijn ouders zijn ook weg meid! Ik zal je wat vragen en een legende vertellen. De koude bloedzuigers en de o zo hete beschermers, weet je het al? Koud en wit, warm en harig. Ja? Wat denk je dat jij word en ik al bijna ben? Vertel me dat eens' zegt ze vriendelijk 'heb ik je nou genoeg tips gegeven of nog niet? Meid ik weet alles over jou familie, en jij ook over mijne als je na denkt'

'Waarom heeft ze mij dan laten gaan?' vroeg ze onzeker. 'Ze kon me net zo goed doden!' volgde ze er nog achteraan. 'Ik begrijp het wel nu, maar wat ik nog niet snap is, waarom moest ik dan weg? Waarom ben ik geen vamp nu?' vroeg ze verward.
Liyen
Liyen
Mens

Aantal berichten : 15
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 27
Status : Opgelucht

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liza za jul 03, 2010 12:15 pm

Nicole kan je ff je post veranderen in je antwoord van PB? xD
Kom je ff op msn? xD
Liza
Liza
Mens

Aantal berichten : 20
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 30
Status : Kwaad op de familie van Liyen

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liyen za jul 03, 2010 12:21 pm

Dit was 'm

Liyen schreef:Met grote ogen keek ze Liza aan. 'waarom heeft ze me dan alleen gelaten?' vroeg ze nieuwsgierig. Ze begon het allemaal ene beetje door te krijgen. Ze was geschokt en allerlei herinneringen vlogen door haar hoofd. 'Je hebt gelijk' zegt ze voordat Liza haar vraag kon beantwoorden. 'Maar waarom blijven mijn ogen dan zo bruin? Ik heb niet eens een lichte huid.'


- Ben eventjes naar mijn paardjes, daarna kom ik! -
Liyen
Liyen
Mens

Aantal berichten : 15
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 27
Status : Opgelucht

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liza za jul 03, 2010 12:24 pm

'Dat had ik ook op die leeftijd hoor, maar kijk nu eens naar je ogen, ze zijn al een beetje een andere kleur omdat je het ondekt hebt' zegt ze glimlachend 'Eindelijk iemand in hetzelfde schuitje, ik heb óók vampier ouders'
Liza
Liza
Mens

Aantal berichten : 20
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 30
Status : Kwaad op de familie van Liyen

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liyen za jul 03, 2010 12:46 pm

Ze zuchtte. Toch kwamen er weer vragen in haar op en ze kon het niet laten om ze te stellen. 'waarom hebben ze mij dan niet gedood? Ze zijn uiteindelijk toch weg gegaan...' zei ze onzeker en keek naar een vogeltje dat geamuseerd naar hun stond te kijken, alsof die ons kon verstaan.
Liyen
Liyen
Mens

Aantal berichten : 15
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 27
Status : Opgelucht

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liza za jul 03, 2010 12:49 pm

'ze willen jou niet doden en als je uiteindelijk vampier bent zul je ze weer zien heus waar, dan kan je naar ze toe flinten/rennen, ook al moet ik persoonlijk mee haha' zegt ze lachend.
Liza
Liza
Mens

Aantal berichten : 20
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 30
Status : Kwaad op de familie van Liyen

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liyen za jul 03, 2010 12:58 pm

Liza schreef:'ze willen jou niet doden en als je uiteindelijk vampier bent zul je ze weer zien heus waar, dan kan je naar ze toe flinten/rennen, ook al moet ik persoonlijk mee haha' zegt ze lachend.

'Ja vast.' voegde ze er sarcastisch aan toe. 'Weetje, eigenlijk ben je best aardig, zullen we vriendinnen worden?' vroeg Liyen voorzichtig na een tijdje. Het vogeltje keek nog steeds naar hen, maar dat diertje was niet alleen. Een stel konijnen zaten rond de bosjes en wat andere vogels op takken keken ook naar hen twee. Het leek wel dat de wereld alleen om hen ging.
Liyen
Liyen
Mens

Aantal berichten : 15
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 27
Status : Opgelucht

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liza za jul 03, 2010 12:59 pm

'Ehmm ja natuurlijk! We zitten immers in het zelfde schuitje' zegt ze weer lachend 'Zin om dalijk te gaan shoppen misschien? We gaan wat hippe coole kleren voor je kopen die hier passen. Bij wie woon je eigenlijk?'
Liza
Liza
Mens

Aantal berichten : 20
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 30
Status : Kwaad op de familie van Liyen

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liyen za jul 03, 2010 1:02 pm

'Is goed! Deze oude muffe kleren mogen de prullenbak wel in.' zei ze. 'nou, eigenlijk zoek ik nog een huis, maar ik heb niet heel veel geld, dus het zal wel een appartement in zo'n flat zijn.' Ze wees naar de oude flats die je van hier net kon zien.
Liyen
Liyen
Mens

Aantal berichten : 15
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 27
Status : Opgelucht

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liza za jul 03, 2010 1:05 pm

'Je kan evt. bij mij wonen?' vraagt ze glimlachent 'ik woon ook maar alleen!' 'Komop dan! we gaan gelijk wat kopen! Broekjes, t-shirts,topjes,zonnebrillen,schoenen en alles wat je maar leuk vind! Niet verder vertellen hoor maar rijk ben ik wel' zegt ze lachend 'mijn ouders hoeven niks te doen ze zijn zo snel dat ze alles binnen een nog geen uur klaar hebben'
Liza
Liza
Mens

Aantal berichten : 20
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 30
Status : Kwaad op de familie van Liyen

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Liyen za jul 03, 2010 1:07 pm

Liza schreef:'Je kan evt. bij mij wonen?' vraagt ze glimlachent 'ik woon ook maar alleen!' 'Komop dan! we gaan gelijk wat kopen! Broekjes, t-shirts,topjes,zonnebrillen,schoenen en alles wat je maar leuk vind! Niet verder vertellen hoor maar rijk ben ik wel' zegt ze lachend 'mijn ouders hoeven niks te doen ze zijn zo snel dat ze alles binnen een nog geen uur klaar hebben'

'Haha, je boft maar dat je ouders je geld geven.' lachend liepen ze samen naar het centrum.
Liyen
Liyen
Mens

Aantal berichten : 15
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 27
Status : Opgelucht

Terug naar boven Ga naar beneden

Liyen's boswandeling Empty Re: Liyen's boswandeling

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum