Infinity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mountains.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Mountains. Empty Mountains.

Bericht  Elliot vr jul 02, 2010 5:05 am

Behendig sprong ze van de andere naar de andere rots. Ze klemde zich vast aan een paar uitstekels en trok zich omhoog. Ze stopte toen ze net boven te wolken zat. Haar ogen waren donkerrood. De laatse paar dagen had ze niet te tijd genomen om te jagen, ze had er gewoon geen zin in. Ze ging op één van de rotsen zitten en sloot haar ogen. Het was hier doodstil, nogal logisch, mensen konden hier niet eens komen. Ze ademde diep in, het was onnodig, maar het voelde goed. Ze opende langzaam haar ogen en beek het uitzicht. Ze zag slecht een hemelsblauw lucht, onderaan wolken en verderop uitstekende bergen. Ze zon zag ze niet, die scheen waarschijnlijk achter haar.
Elliot
Elliot
Vampier

Aantal berichten : 51
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 27
Status : /

Terug naar boven Ga naar beneden

Mountains. Empty Re: Mountains.

Bericht  Jasper ma jul 05, 2010 7:31 am

Mijn gezicht was weer mager. Niet zo mager als eerst, maar ik was weer ondervoed. Het hele gedoe met Samantha was al weer een week geleden, maar ik was het nog niet vergeten. In de verte zag ik de wolken boven me wegtrekken. Een figuur werd zichtbaar. Leven! 'Hallo?!' riep ik, terwijl het door het dal echode.
Jasper
Jasper
Mens

Aantal berichten : 39
Geslacht : Man Leeftijd : 31

Terug naar boven Ga naar beneden

Mountains. Empty Re: Mountains.

Bericht  Elliot ma jul 05, 2010 7:59 am

Ze keek op toen ze een stem hoorde. Voetstappen had ze allang gehoord, maar toen had ze er geen aandacht aan gegeven. Ze stondt op en liep een stukje naar beneden. Ze rook de mensen geur en stondt meteen dood stil. Ze keek naar de magere jongen. Ze zweeg en bleef de jongen aankijken.
Elliot
Elliot
Vampier

Aantal berichten : 51
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 27
Status : /

Terug naar boven Ga naar beneden

Mountains. Empty Re: Mountains.

Bericht  Jasper ma jul 05, 2010 2:30 pm

'Hallo?' riep ik nog een keer toen er geen antwoord kwam. Ik had gezien dat het figuur zich om had gedraaid. Misschien was het zwak, net als ik. Ik had niet veel eten meer over, maar wat ik had, zou ik willen delen. Ik zette mijn voeten een paar stappen verder, maar stortte in de sneeuw.
Jasper
Jasper
Mens

Aantal berichten : 39
Geslacht : Man Leeftijd : 31

Terug naar boven Ga naar beneden

Mountains. Empty Re: Mountains.

Bericht  Elliot di jul 06, 2010 5:08 am

Ze haalde diep adem en liep nog een paar stappen naar beneden, totdat de wolken weer boven haar hingen en de jongen haar kon zien. 'Je zou hier niet moeten zijn...' Zei ze zachtjes. Alice had haar duidelijk over de regels verteld. En hoe graag ze hem nu ook wilde bijten, ze mocht het niet, en dat herhaalde ze telkens in haar hoofd.
Elliot
Elliot
Vampier

Aantal berichten : 51
Geslacht : Vrouw Leeftijd : 27
Status : /

Terug naar boven Ga naar beneden

Mountains. Empty Re: Mountains.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum